عشق من نفس من نرگس من

عشق من نفس من نرگس من
کاش بودی تا دلم تنها نبودتا اسیر غصه ی فردا نبود
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من نفس من نرگس من و آدرس narghes1ehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  این همان قلب است که وقتی تو نفرین می کنی او دعا می کند

   وقتی تو بد می گویی و بیزاری او عشق می ورزد

      وقتی تو می رنجی او می بخشد...


    این قلب کار خودش را می کند

    نه به احساست کاری دارد نه به تعلقت

      نه به آنچه می گویی نه به آنچه می خواهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:52 ] [ احسان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ رو فقط واسه عشقم نرگس ساختم
آرشيو مطالب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 15730
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1